گروه رسانه ای تماشا

با اطمینان انتخاب کنید

گروه رسانه ای تماشا

با اطمینان انتخاب کنید

گروه رسانه ای تماشا

«گروه رسانه ای تماشا» مجری طرح های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در فضای مجازی و رسانه های گروهی است که با کادری مجرب و با قیمت و کیفیت مناسب در کنار شما به فعالیت می پردازد

طراحی اینفوگرافیک

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

به زبان ساده «اینفوگرافیک» نمایش اطلاعات دسته بندی شده در یک تصویر است. از مزایای اینفوگرافیک این است که حوصله مخاطب سر نمی رود و اطلاعات دسته بندی شده همراه با تصاویر جاذبه زیادی برای دنبال کردن مطلب به او می دهد.

«گروه رسانه ای تماشا» به سه صورت امکان همکاری با شما و مجموعه تان در موضوع ساخت اینفوگرافیک را دارد:

1. همراه با تحقیق: در این مدل سفارش دهنده صرفا عنوان را بیان می کند و هزینه طراحی و تولید با قابلیت نمایش در کلیه رایانه ها و برنامه های اندروید با پسوند های(JPG , PNG , PDF ) 1.000.000 خواهد بود.

2. تحویل اطلاعات خام: به این ترتیب بعد از دریافت عکس ها و اطلاعات «گروه رسانه ای تماشا» به تحلیل و متناسب سازی اطلاعات با اینفوگراف خواهد پرداخت و هزینه طراحی و تولید با قابلیت نمایش در کلیه رایانه ها و برنامه های اندروید با پسوند های(JPG , PNG , PDF )800.000 تومان می باشد.

3. تحویل بسته کامل: صرفا طراحی و تولید اینفوگرافیک با قابلیت نمایش در کلیه رایانه ها و برنامه های اندروید با پسوند های(JPG , PNG , PDF ) به عهده «گروه رسانه ای تماشا» است و هزینه آن 600.000 تومان است.

نظرات  (۱)

  • مجله معماری
  • Howdy very nice site!! Man .. Beautiful .. Superb ..
    I'll bookmark your website and take the feeds
    also? I am satisfied to seek out so many useful info here within the
    post, we want work out more techniques in this regard, thank you for sharing.
    . . . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی